Monday, July 16, 2012

Tempahan DPUNCAKLUI Melalui Atas Talian

Tekan sini untuk Tempahan

7 comments:

  1. saya nak tanya tentang pakej yang disediakan untuk camping 2hri 1 mlm utk 80-100 org student.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum....Saya Guru di SK (L) Methodist Sentul ingin menempah untuk program Perkhemahan Unit Beruniform pada 19 -21 april 2013. Harap maklum.

    ReplyDelete
  3. Salam, saya nk tanye pakej untuk 2h1m untuk 50 orng pelajar. (termasuk makanan, penginapan, aktiviti *sekiranya ada) send to us by email.. geniusstudies@gmail.com

    ReplyDelete
  4. salam. sy nak tanya pakej untuk 3 hari 2 malam untuk 40 orang pelajar termasuk penginapan dan makanan. sila email ke noradhihah@gmail.com as soon as possible. terima kasih.

    ReplyDelete
  5. Assalam..boleh email pakej utk 2h 1m bagI pelajar sekolah menengah seramai 40 org termasuk makan, penginapan dan aktiviti yang disediakan ke faradisa77@gmail.com. tq

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum. Saya merupakan salah seorang student ipts di shah alam. Kami berminat untuk mengetahui pakej selama 3h 2m/ 2h 1m yang pihak tuan sediakan untuk pelajar seramai 45 orang. Sila emailkan kepada saya nurfathinkhalidah@restucollege.edu.my as soon as possible. Terima kasih

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum..
    Saya wakil student bg salah satu ipta.. Kami berminat untuk mengetahui pakej yang pihak tuan sediakan untuk 40 org student ipt selama 3 hari 2 malam trmsuk segala kelengkapan dan makan minum.. Sila emelkan ke nazrirostam20@gmail.com secepat mungkin ya..
    Segala kerjasama amat dihargai dan didahului dengan terima kasih.. Assalam..

    ReplyDelete

D Puncak Lui

Mari Rasai Ketenangannya!